Vad hände?

Undrar vad som hände med min rygg. När jag skulle lägga mig i går så märkte jag helt plötsligt att jag inte hade ont i ryggen alls. Gissa hur härligt det var att kunna somna halvt på sida halvt på mage med armarna ovanför huvudet som jag alltd annars gör. Och har inte kännt någonting idag! Så det blev lite träning nu på kvällen! Så skönt det känns nu.

Vi har personalmöte på onsdag kväll så jag hinner inte hem och ta in hästarna mellan jobb och möte. Men världens bästa Katarina kommer ut och tar in dem! Stort tack!

Nu är det soffan med lite vindruvor som gäller!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Nä precis.. Men nu har Bornis fått nya skor :)

2010-02-15 @ 22:03:05
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0