Torsdag, snart fredag

Snart helg igen. På söndag ska jag ( som det ser ut nu) åka med Therese (jobbar På Landäng) på tävlingar till Trelleborg. Hon har med sig 2 hästar i en klass (hoppning). Ska bli roligt att komma ut o se lite fina hästar.

Igår tränade jag. Det var en introduktion med en tränare som hjälpte mig att sätta ihop ett program enligt det jag tycker att jag behöver jobba med. Kommer att köra rena konditionspass och kondition med styrkepass. Igår gick vi igenom alla maskinerna somjag ska använda och så körde jag lite kondition till avslutning. Funderar på om jag ska in där idag igen och kra lite kondition på crosstrainern, annars väntar jag till lördag. Får se hur jag känner mig, jobbat till 5 idag.

Nu ska jag ligga en liten stund på spikmattan, känner en liten huvudvärk komma smygandes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0