Soffläge intaget

Nu är det fredag, alla måsten är borta. Nu tar jag det lugnt. Surfar runt på internet, kollar in lite nya snygga kläder på hm. Behöver lite nytt och fräscht.

Det har börjat töa idag. När jag körde från jobb var det värsta snöstormen. Snöflingorna var stora som fem kronor. Väl hemma så regnade det. Och hela eftermiddagen var det antingen snö eller regn. Hästarna fick komma in lite tidigare och det var uppskattat av båda två.

De fick lite mat medan jag fixade mat åt pojkarna, sedan pysslade jag om dem lite extra. Ryckte Masis man lite men får ta mera i morgon. Upptäckte att Masi är lite svullen på insidan av vänster bakben. Han verkar inte ha ont och senast igår så såg jag honom springa obehindrat i hagen så jag hoppas att det bara är som han har halkat till i hagen. Ska i alla fall linda benet till natten och se om det hjälper. Har slut på kylleran som jag annars bruka använda så jag får in på Granngården och handla det imorgon.


Masi har fårmågan att kunna posera, först framifrån...


Sedan tar vi en bild från den bästa sidan...


Tyvärr besitter inte Peace samma förmåga som Masi att posera fint


Ego!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Joho..jag har många fina bilder när Peace poserar :D



Svar: Nä det är sjukt asså.. fattar inte vad dom tänker med !

2010-02-20 @ 03:00:57
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0