Nya kläder

Idag fick jag ett sms när jag var på jobbet...Mina kläder som jag beställde har kommit, ja en del i alla fall. Några plagg levereras om en ca en månad. Så på vägen hem körde jag och hämtade paketet. Det är lite som julafton. Och som alltid så passar allt jag har beställlt! En gång har jag skickat tillbaka en skjorta, men annars har allt passat. Det var verkligen välbehövligt att få lite nya kläder. Nu behövre jag bara lite jeans. 2 par av mina gamla har gått sönder. Kan förvisso sy dem men det är inte alltid det blir så snyggt. Nu hoppas jag att det blir sommar snart så man kan använda de lite mer sommriga och tunnar kläderna. Det har faktiskt varit plusgrader hela dagen och det har töat lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0