Lördags bekymmer

Hmm, om en stund drar melodifestivalen 2010 igång. Kom lite som en överraskning. Har ingen aning om vem som är med detta året. Men samtidigt är det Top Gear ju. Nya avsnitt dessutom. Kanske blir det en hel del kanal zappning mellan 8 och 9. Känns som att man mäste kolla på melodifestivalen för det kommer nog att pratas om det på jobbet sen. Men älskar Top Gear gubbarnas ironiska humor!!

Tränade i morse. Känner mig riktigt stolt och duktig. Nästa gång blir på måndag. Städade hela huset när jag kom hem. Skulle nog ha börjat träna igen för länge sen. Så mycket energi har jag inte haft på länge.

Tyvärr har det blåst en hel del idag så det har varit allt annat än behagligt ute. Vår infartsväg var täckt av snö och när vi kom hem från affären så körde vi fast. Denna gången med "traktorn" (aka Volvo). Skönt att även Thomas kan. Inte bara jag.

Nu blir det dusch och spikmatta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0