Lördag (gäsp)

Sitter här och gäspar, trött och mätt. Inget bra på tv heller. Inte än i alla fall

Vi började dagen med födelsedags kalas i Snårestad. Alltid trevligt med framdukad frukost. Fortsatte med städning av huset (Thomas hjälpte faktiskt till) så nu är här rent och fint. Hur länge, det vet jag inte. Bäddade rent i sängen och det känns så lockande att krypa ner under täckena nu.

Masis ben var super tjockt i morse när jag lindade av han. Men han var inte varm varken på benet eller hoven. Han rörde sig precis som normat när jag tog ut han. Nu när jag tog in dem så var det rätt så bra. Man kan fortfarande känna att det är lite svullet på insidan av benet, men det har gått ner massor under dagen. Köpte i alla fall kyllera idag så jag ska smeta på det ikväll när jag nattar dem.

Hittade något nytt på Granngården!

Morotspellets,  typ som godis eller belöning åt hästar. Köpte ett paket (bara 1 kg). Måste ju testa. Masi tyckte att det var riktigt mumsigt, Peace också. Och Junior också, han tuggade i sig det som jag tappade.

Och nu är jag uttråkad...

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack så mycket =)

2010-02-20 @ 18:38:21
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Nu ligger där iaf en bild på Peace i bloggen :P

Kommer fler :)

2010-02-20 @ 19:34:50
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0