Lite snabbt nu...

somnade på soffan igår så det blev inget inlägg. Jag slutade tidigt igår och det är alltid skönt. Ännu roligare hade det varit om det inte hade varit någon snö så jag hade kunnat rida. Det kom mer snö i går morse. Och jag kunde knappt ta mig hem (på grusvägen) för den var såklart inte plogad. Sen började det snöa igen på eftermiddagen och snöade hela kvällen och natten så nu är är massor med snö igen.

Jag väntade på att gubben som plogar vår väg skulle komma. Jag ville träna. Men han kom inte så jag körde ändå och tänkte att han kanske har plogat tills jag kom hem, men inte det heller. Han vrålade förbi med plogen nu i morse precis innan klockan ringde.

Träningen då? Jo eftersom jag satt o väntade på att vägen skulle bli plogad så sprang tiden iväg lite. Jag körde 10 minuter på cykel på det alpina programmet. Körde på hårt så det blev lite svettigt. Sen körde jag hela styrke passet och lade på lite mera vikter denna gången eftersom jag tyckte att det var lite lätt denna gången. det kändes i armarna efteråt. Men ingebn direkt träningsvärk idag.

Snart dags att släppa ut hästarna. Masis ben blir lite bättre. När jag tog in han igår så kunde jag varken se eller känna att det skulle ha varit varmt eller svullet. Nu i morse var det lite tjockt på insidan men inte lika mycket som innan.

Nu kåste jag fixa mig i ordning innan jag ska släppa ut hästarna...

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Han har varit hos Tobbe Larsson.. För att de inte fanns plats för honom i Svarte..

2010-02-23 @ 18:16:24
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0