Första dagen på en ny månad

Idag hade jag en kort dag på jobbet. om till jobbet kl 8 och då upptäckte jag att jag skulle ha börjat 7.30. Inte lätt med nytt schema....slutade redan kl 1.

Har varit duktig och ringt till Nautilus och bokat tid för ett prova på pass med instruktör. Ska dit på onsdag kväll kl 7. Var på Åhlens idag och handlade nya träningskläder. Ska bli skönt att komma igång. Om jag nu bara lyckas hålla mig frisk. Thomas är sjuk. Han har feber och värk i lederna. Hoppas att han stannar hemma imorgon.

Ska skicka tillbaka mina skor som jag fick för 2 veckor sedan som jag beställde. De har gått sönder i öglorna som snörningen sitter i. Det var verkligen dålig kvalite. Får väl ett par nya skor. Och hoppas att de håller bättre.

Thomas chefs fru lyckades med detta i helgen....


Tror inte att de lyckas sätt ihop denna traktorn igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0