Snö snö snö snö snö snö................................

Jaha då var det dags för lite mera snö. Igen. Fast det skulle inte snöa förrens ikväll. Thomas blev inringd till Öresundsbron för att skotta snö, fast då hade det inte ens börjat snöa. Så jag släppte ut hästarna och lade mig på soffan och somnade. Vaknar och ser att det vräker ner snö...SUCK!!! Gillar snö men nu har vi tillräckligt. Svårt att ta sig fram det lilla jag behöver ta mig fram. Kan ju bara ha toffel  på den ena foten.

Nu ska jag fortsätta ligga på soffan. Hästarna är inne för det tycker också att det räcker med snö nu...

Kommentarer
Postat av: Gardfatima

Hello, any body here???

2011-05-16 @ 13:53:58
URL: http://gardfatima.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0