Förvärkar

Inatt vaknade jag kl 2 och kände mig super kissnödig. Efter en stund så förstod jag att jag hade lite värkar. Gick på toa och drack lite vatten innan jag lade mig igen. Värkarna kom med 10 minters mellanrum. Små slumrade till kl var halv 4 och var uppe igen en vända till. Tänkte att jag skulle läsa lite i sängen. Thomas vaknade och undrade varför jag var påklädd. Sa att jag hade värkar. Då var det en som vaknade.

Mellan kl 5 och 7 låg jag på sioffan. Värkarna avtog och blev mer oregelbundna. Thomas stannade hemma. Det kändes skönt eftersom jag trodde att nu var det dags. Men icke sa nicke. Under dagen har jag bara känt av någon enstaka värk, så fort jag lagt mig ner. Nu hoppas jag på lite flera timmars sömn inatt. Har bara legat på soffan och sovit till och från.

Mamma och pappa köpte en julgran åt oss så jag passade på att pynta den ikväll. Nu doftar det gran i hela huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0