3 December

Alldeles för tidig uppstigning i dag igen...Men jag behövde Thomas hjälp i stallet innan han körde till jobbet.

Nu myser jag i soffan istället.

Det har snöat, och inte lite. Jag var ute och skottade lite snö runt min bil igår kväll. Tyvärr syns det inte alls...I går kväll och inatt så har det kommit 20 cm med snö, så det blir att skotta lite till idag. Hade stora planer på att ta mig till Ystad idag, de stora vägarna är inget problem, men inne i ystad ska det tydligen vara värre. Vi får väl se.

igår kväll fick jag ett ryck och försökte sortera lite bland bebiskläderna. De allra största åkte ner i en låda och sorterade resten i storleksordning...Återstå att se hur länge den sorteringen håller i sig. Märkte dock att vi inte har någon pyjamas i mindre storlek så det måste jag köpa. Kom även på att vi måste ha blöjor också. Och en badbalja!!

Funderade även på vilken storlek på kläder vi ska ha med till BB. Vi har allt från storlek 50 och uppåt. 50 känns väldigt litet. Har i alla fall plockat ut lite av de kläder vi ska ha med.

Måste även köpa amningslinnen. De ska finnas på H&M och tänkte äntligen använda mitt presentkort som jag fick av systeryster i augusti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0