10 december

Här vaknade jag strax efter 6 när Thomas körde till jobbet. Var vrålhungrig. Trots att vi åt pizza igår kväll, fast då orkade jag bara halva. Så det var bara till att stiga upp och äta nåt. Det blev en filbunke och några knäckemackor. Hur kan man vara så hungrig att man känner sig kräkfärdig??

Det är kallt ute. Har varit en stjärnklar natt och det blåser nordliga vindar. Brr... 8,5 minus just nu. Känns inte alls lockande att gå ut i stallet om en stund. Junior har parkerat sig framför kaminen och tittar lite misstänk ssamt på mig lite nu och då.

Idag ska jag träffa en jobbarkompis på eftermiddagen. Hon fick sin bebis för en månad sen. Ska bli härligt att träffas och snusa lite bebis.

Annars så blir det lite småfix här hemma idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0