1 December

Första dagen hemma...lyckades inte sova ända till 7.00, men nästan i alla fall, 6.40. Tänkte få igång kaminen först innan jag fodrade hästarna men det hade Thomas gjort innan han körde till jobbet. Så det var en mysig värme som mötte mig när jag kom ner. Junior tyckte att detta var ju rena rama lyxen. Att gå från varma sängen direkt till fällen framför kaminen.

Hästarna tuggar på det sista frukost höet, snart dags att gå ut i snön. Det har snöat mera inatt. Ganska mycket dessutom, 15 cm minst.

Dags att kicka igång denna dagen!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Åh, skönt att vara hemma och ladda! Hoppas han tittar ut snart då så ni kan vara hemma över jul =) Är det fortfarande den 23 som gäller?

Har ni funderat på några namn? :P



Jag har hört en jättebra sak ang sadeln! :D De ska tydligen gå att värma om, och dessutom ska Bengts i Veberöd kunna göra det, woho! Jag ska ringa och höra med dem, får kanske åka dit så de kan kolla på den också och höra vad det kostar. Men om man kan bredda den så köper jag den gärna!

Vad har du tänkt dig för pris?

2010-12-01 @ 09:33:53
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0