Fruktmani

Här hemma går det åt frukt som aldrig förr. Trots att det fortfarande bara är jag som äter frukt. Äter minst 2-3 frukt om dagen. Godast just nu är Nektariner och persikor. Vattenmelon är alltid gott men dde är inte lika goda nu som i början av sommaren. Snart kommer alla goda söta apelsiner...Mmmm!! Klarar mig inte utan frukt. Minst 2 har jag med mig till jobbet. Och så blir det någon frukt på kvällen också....Kan man möjligtvis äta för mycket frukt? Eller kommer bebis att komma ut med kvistar och blad på hela kroppen?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag äter också massor nu :P På jobbet har vi fri tillgång, så det blir minst 3 på de 8 h jag är här :P



Sv: Aha, så där har vi en affärsidé! ;-)

Jag får väl rida i mjukis såsmåningom då...

2010-08-20 @ 09:20:13
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0