Fredags middag i tröskan

Thomas han tröskar för fulla muggar. (okej nu e han på väg hem strax för det började tydligen regna). Han var hungrig och eftersom det var tänkt att han skulle tröska så länge det bara gick (typ halva natten) så körde jag ut med mat till han. Det blev 10 cheesburgare åt han....Jepp 10!! Jag nöjde mig med en Big Mac hamburgare. Så denna fredagen intog vi middag i Den Gröna Pilen (aka tröska med grön färg).

Junior åkte tröska för första gången... Han tyckte att det var coolt att sitta så högt upp men efter en timme tyckte han att det var lite tråkigt så han lade sig ner istället. Tog ett kort med mobilen men orkar inte leta upp sladden till den nu så det får bli en annan dag.

Känns som att det börjar bli dags att nanna kudde snart, så fort Thomas kommer hem. Är trött och höll på att somna på jobbet kl 14 så jag fick hoppa runt några varv för att piggna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0