Dagens lista

Snodde en lista av Matilda. Här kommer min version.

Du heter: Johanna.
Smeknamn: Pumernickel, Nanna, tanten.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Tror inte jag har någon. 
Beroende av: Frukt!!
Vad tror folk om dig? Att jag är inte som alla andra.
Stämmer det? Absolut.

Vad får du oftast komplimanger för? De saker jag gör, hemma och på jobbet.

Hur imponerar man på dig. Överraskningar.
Brukar du skratta för dig själv? Alltid nu och då.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Så roligt. Så går vi på sen lunch efter de. Kram.

Hur svarar du i mobilen? Ja det är Johanna.

Vem ringde du senast? Thomas.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ska tröska så mycket det går med flygande tömningar hela dagen
Antal timmar sömn inatt: 10 (ooops!).

Brukar du komma i tid: Är alltid för tidig.
Hur känner du dig nu: Lite slö...

Vanligaste färg på dina kläder: Blå.

Vad tycker du om fötter: Måste man tycka nåt om dem?

Vad saknar du: Mamma och pappa.

Favorit dryck på morgonen: Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Måndag till fredag vid 22.30. På helgerna lite olika.

Är du blyg? Lite.
Sysslar du med någon idrott: Ridning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut..

Är du nöjd med ditt liv: Ja för tillfället

Är du bortskämd: Nä det tror jag inte.
Vad gör du i morgon: Får se, beror mycket på vädret.

Vad är det värsta du vet? Insekter av olika storlekar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? En "liten" i magen.
En speciell dag du minns: Har många speciella dagar att minnas.

Du samlar på: Inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mami.
När grät du senast: Tror det var i maj när källaren fylldes med avloppsvatten.
Vill du gifta dig: Varför inte.
Vill du ha barn: Haha, det har jag snart!!

Är du musikalisk? Inte det minsta.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vad som helst.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vet inte.

Biter du på naglarna: Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0