ZzZzZz...

Usch, somnade helt för sent igår. Klockan hann väl bli halv ett innan jag somnade. Var inte alls trött så jag sprang omkring här hemma och märkte plötsligt att klockan var hur mycket som helst. Thomas var inte hemma fören vid 1 tiden, men har knappt hört att han kommit hem. När klockan ringde kände jag bara att detta kommer att bli en lång dag och att det bara är att bita ihop och försöka ta sig igenom den. Sen tänker jag sova en stund när jag kommit hem och hoppas på att det inte regnar idag så att jag kan klippa gräsmatta. Skönt med torsdag för då är det fredag imorgon och sen är det helg. Tyra myra kommer hit en sväng på lördag, så jag tänkte ställa mig och göra plättar så kan vi ha lite plätt kalas....

har dessutom ont i min handled. Det började igår kväll efter att jag hade ridit så jag tror att jag ska skylla på Masi och hans små ryck han gjorde igår. Har bandagerat handleden nu så det känns lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0