Vatten, vatten, bara vanligt vatten...

Nej vi har inte fått vattenpumpen ännu. Och efter ayy jag hade vattnat hästarna i dag så flippade vår egen tillfälliga pump ut och bara gick hela tiden och fick inte upp nåt tryck. Fick stänga av den och så hade vi inte nåt vatten igen. Det vara bara att packa ner dusch artiklarna och köra ner till svärisarna och ta en dusch där. Nu verkar det däremot som att pumpen fungerar igen för jag slog igån den och då fick den upp ett hyfsat tryck.

Kom hem från jobbet och sov en stund. Var bara en av dessa dagar då barnen var extremt jobbiga och stökiga. Dessutom har jag ont i ryggen men det släppte lite grann efter att jag red Masi, även om jag fick hålla i han lite mer än vad jag gillar, men han är som han är när han inte blev som han skulle. Jag klagar inte.

Nu väntar jag på att mannen...som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0