Tisdag

Strax dags att köra till jobb. Solen har gått upp och det ska bli fint väder idag. Kändes kyligt och kallt när jag steg upp men det var ändå 14 grader ute.

Efter jobbet så ska jag in till Ystad och pröva kontaktlinserna, tror inte att jag kommer att använda dem mycket men jag fick ju pröva gratis och då kan man väl göra det. Hoppas att mina solglasögon har kommit så jag kan få med dem hem. Hade behövt dem idag nu när det är sol. Ska bli så skönt att köra bil utan att behöva kisa med ögonen tilla man ha huvudvärk.

Funderar på att ta med Junior in till Ystad och gå en sväng med han när jag är klar. Får se. Om Thomas jobbar länge så tar jag med han. Annars får jag ta promenaden här hemma istället lite senare.

Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0