Söndagen så här långt

Har lite småtråkigt. Har varit inne i Ystad och handlat spackel till sovrummet. Den stora spannen tog slut och då märkte vi att det fortfarande fanns lite till som behövde spacklas. Så det fick bli en lite spann med spackel till. På väg hem så plockade jag upp Tony som hade varit på basketträning och körde hem han.

Väl hemma så har jag myst med Junior, kollat på tv, varit rastlöst, varit ute och plockat upp alla nerfallna äpplen och päron. Det blev en hel skottkärra till. Efter de senaste dagarnas stormar så fanns det en hel del att plocka upp.

Nu ska jag titta på Unga mödrar på kanal 5 och sen fixa lite i sovrummet. Ska också rida Masi en sväng.

Det var lite kräkvarning i förmiddags. När jag väntade på Tony så såg jag en man i kanske 40 års åldern som hade capri byxor, svarta strumpor som var uppdragna så högt som möjligt och till detta hade han svarta lackskor....yummy...not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0