Same shit, different day

Lite tråkigt att skriva blogg just nu. Händer inte så mycket. Jobb, jobb och jobb. Sen är det hem, tvätta, diska, laga mat, plocka undan, diska igen, mata hästarna, duscha...bla bla bla. Det är bara att följa strömmen liksom. Ser fram emot att åka hem över en helg om ett par veckor.

Lagade god mat till mig idag. Stekte lex och gjorde en laxröra på Creme f, rödlök, dill, räkor och kryddor. Detta blir även min lunch imorgon. Gott.

Nu ska jag kolla på tv. Först är det Sveriges fulaste hem och sedan Svenska Hollywood fruar.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Kolla min blogg har utmanat dig!

2009-09-24 @ 16:02:35
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0