Plättar och film

Idag har varit en skön dag. Förutom att Thomas jobb telefon ringde kl 7 imorse. Jag kunde verkligen ha sobit en timme till. Har varit fint väder. Thomas har varit hemma hela dagen!! Jag stekte plättar (många) och Tyra kom på besök md Linda. Vi fikade. Klappade hästarna och tittade på kossorna.

har slappat på soffan mycket idag. Somnade till och från hela tiden och blev bara tröttare och tröttare men det var så skönt! Thomas klippte gräset och jag rensade lite ogräs.

Som grädden på moset så körde vi in till Ystad och hyrde filmer. Det har vi typ aldrig gjort, men det kommer aldrig nåt på tv på lördagarna ändå. Vi hyrde 4 filmer, Yes man, Watchmen, Bedtime stories och Sex and the city-the movie. Vi har nu sett Yes man. Riktigt bra, typisk Jim Carrey film men det gillar jag. Nu kollar vi på Watchmen (Thomas val), inte riktigt min typ av film, men ska försöka se den i alla fall.

Imorgon är det kalas, ska måla lite på förmiddagen och rida efter kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0