Nu då?

Var skönt att bli klippt. Även om det inte var så mycket. Hade tydligen bra hår. Inte alls så mycket kluvna hårtoppar. Efter klippningen gick jag en sväng på stan. Längesen jag var i Ystad på en lördag. Det var massor av människor. Blev varken skor eller väska. Kollade efter fodrade överdragsbyxor till vintern men de har inte ännu kommit in. Hittade en mysig körsbars röd tröja som jag köpte.

Handlade lite också. Verkligen lite för jag hade inte skrivit någon lista på vad jag skulle ha. Så det blev rödlök, dill, ägg och räkor. Ikväll blir det köttfärslimpa med blomkålsmos (potatismos till Thomas).

Funderar på att köra till Sjöbo och handla det nya numret av Ridsport för där är ett reportage som jag har sett fram emot att läsa. Har klippt lite gräs, tvättat och dammsugit det värsta. Thomas jobbar fortfarande. Blir väl Ikea i morgon. Ska måla det sista idag.

Kommentarer
Postat av: carro

GImetoden kommer säkert funka superbra! Du får hålla mig uppdaterad om hur det går för dig! Själv undviker jag kakor o godis, eller äter väldigt lite av det sen har jag minskat mitt matintag o äter mer regelbundet. Får väl se om ett par månader om jag går ner. Jag vill ju få bort en massa kilo!!

2009-09-20 @ 16:53:52
URL: http://komihagmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0