Jävla skit

Varför ska det alltid vara så svårt att få någonting gjort? igår satte vi golvlisterna på plats. Det gick jättebra och blev snyggt. Sen skulle vi ha taklisterna på plats. Mellan taket och takbjälkarna passar det jättebra och blir jättesnyggt. Men mellan taket och snedväggen går det inte alls. Fel vinkel liksom. Så nu måste vi handla nya lister till de sneda vinklarna. Woody i Sjöbo har tydligen de listerna med andra vinklar. Men så klart så har de inte öppet idag...Gaaaaah!!! Blir tokig. Vill bara ha det klart NU! Thomas ska bygga garderoben idag. Jag hade tänkt måla dörrlisterna nu. Men icke, för nu har jag ingen färg för locket på den lilla vita färgbuken hade lossnat så all färg hade torkat. Så nu ska jag handla färg idag för jag SKA måla dörrlisterna idag!

Blir inte bättre av att jag är täppt i näsan och känner mig konstig i halsen. Igen. Men nu ska jag ta en promenad med Junior och försöka känna lugnet.


Våra snygga lister


Dörrlisterna på plats, omålade


O här passar taklisterna bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0