I´m hot!

Jag som önskade att mina solbrillor skulle finnas hos Specsavers när jag skulle in där i eftermiddag. Och mycket riktigt. När jag hade lunchrast så fick jag ett meddelande att de fanns att hämta! Härligt. Gissa om jag njöt av att köra hem i solen! Testade även kontaktlinser men kom fram till att jag inte är någon kontaktlins människa. Fick 13 st linser med mig hem men kommer inte att fortsätta testa eller köpa fler linser. Jag gillar mina glasögon och de ska vara där. Är van med det.

Tog en promenad i Ystad med Junior som var helt i extas av alla dofter och alla andra hundar som vi mötte. Nu är han trött och ligger i soffan och sover så sött. Liksom en annan gubbe...Men det gör inget. Då får jag ha tvn för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0