GI here I come!

Nu drar jag igång ett försök med GI. Har hittat så många otroligt goda recept så jag vet knappt var jag ska börja. Har förberett frukost, lunch och mellanmål för i morgon. Till frukost och lunch blir det kese plättar med skinka och fransk senap. Till mellanmål blir det tonfiskröra på kras kras (finn crisp för er som inte talar Fagerholmska). Provsmakade tonfiskröran och den är såååå god! Till middag imorgon blir det chili con carne med kokta morötter. Thomas får ris, med inte jag.

Annars så har jag varit väldigt produktiv idag. Kom hem och insåg att shit jag måste verkligen handla lite. Så här såg det ut i kylskåpet innan.


Och så här efter ett besök på Willys(som för övrigt har världens största kundvagnar, de är gigantiska!)



Har alltså fixat maten tills imorgon, diskat, tvättat och hängt upp tvätt och duschat. Jag skulle måla oxå men det blev inte så idag. Nu är jag trött och ska kolla på tv innan det är dags för kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0