Fredag och höst

Fredag idag igen. Vart tar veckorna vägen? Och på en dag så har det gått och blivit höst. Det regnade igår en hel del till och från. Idag är det gråmulet och storm. Vill bara krypa ner under täcket och mysa hela dagen. Börjar jobba halv 9 och ska försöka klara mig till kl 4. Men jag är så lyckligt lottad att jag har otroligt fina arbetskamrater som sa att jag nog kunde gå hem lite tidigare om jag hade det jobbigt med hostan. Tack ni är helt underbara. har hostat lite i natt men inget allvarligt. Thomas har också blivit förkyld nu. Och alla vet ju hur män är när de är förkylda...

Är fortfarande jätteglad för bebis lever fortfarande!!

Så här måste man klä sig nu på morgonen när det bara är 6 grader varmt (eller kallt) i vinden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0