Fortfarande sjuk:(

Ligger här på soffan...börjar få liggsår snart. Har fortfarande lite feber. Är helt slut fast jag bara legat stilla. Kanske just därför jag är trött. Är inte van att ligga stilla. Har surfat runt på nätet lite. Läste en hel del menigslösa bloggar och undrar hur meningslös min är. Men och andra sidan är jag inte 14 år, klädd i rosa veluor dräkt med överbloderat hår och vita läppar. Men det är ju ett fritt land så visst.

Nu ska jag snart till veterinären med Junior. Han ska vaccineras. Stackars liten, det tycker han inte alls om. Får väl ta på mig lite fräscha kläder och försöka dölja min röda näsa med lite smink. Sedan är det hem igen...och kanske ligga på soffan lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0