Svarta naglar

Idag har vi (jag) pysslat med barnen lite. 4 åringarna gjorde pumpor i papper och fladdermöss. 5 åringarna gjorde pumpor av papperstallrikar och spöken.  Imorgon ska vi fixa en pumpa. Köpte en på torget i Sjöbo idag. Hoppas att barnen är redo att smutsa ner sig lite. Eller kladda lite i alla fall. Av dagens pyssel så har jag svarta naglar av den svarta färgen som vi målade fladdermössen.

Skulle ju ta en bild på vårt pyssel idag men det glömde jag, kanske i morgon om ni har tur!

Har ont i halsen, hatar förkylningrnas första dagar. Då kunde man bara lägg sig ner och böla.

Sen lite hästnyheter. Det kanske blir ändrade planer med Emil som skulle komma hit till mig inom kort. Agge fick ett telefonsamtal idag av en tjej som köpte Agges Sentra för ett år sedan. Nu har hon tydligen inte möjlighet att ha kvar Sentra och Agge frågade om jag var intresserad av att ha henne hos mig. Tåls att fundera på men det finns lite saker runt om kring Sentra som måste lösas först. Så vi får se hur det blir. Masi skulle nog bli glad eftersom han sörjde Sentra när hon flyttade ifrån mig förra hösten. Hon ska dessutom ha föl i April!! En liten bebbe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0