Snart iväg

Nu ska jag snart bege mig mot Ystad. Svärmor hämtar upp mig om en halvtimme. Allt är packat och klart. Stallet fixat och ordnat. Mat i kylen och frysen.

Har tagit det lugnt och slappat en hel del. Tänkte att jag skulle ha sovit till kl 7 idag men icke sa nicke, halv sex vaknade jag när Thomas steg upp. Kollat på The City på mtv.com, myst med Junior. Snackat i telefon med Thomas som redan saknar mig...hehe, jag har inte lämnat landet ännu. Gulliga han.

Kommer att bli roligt att komma hem till mams och paps. En liten överraskning väntar dem ikväll så jag skriver mera om det sedan...Kommer nog att bli uppskattat! Hoppas jag i alla fall....man vet ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0