Magisk postlåda?

Jag undrar om vi har en magisk postlåda? YA hade ett erbjudande om att få YA:n i två månader för 49 kr. Jag beställde då tidningen eftersom jag tyckte att det var billigt och bra. den skulle ha börjat komma igår. Igår hörde jag hur tidningsbilden strax efter halv 6 stannade och lade ner någonting i postlådan. Efter att hästarna hade blivit utsläppta och fodrade så gick jag för att hämta tidningen. Helt tom. Kollade i grannens två postlådor, men där var bara reklam. Hmm, konstigt. Imorse såg jag hur tidningsbilen stannade vid vår postlåda och öppnade den och det såg ut som om han lade ner en tidning där. Men icke, efter att hästarna var ute skulle jag gå och hämta den men helt tom postlåda igen.

Frågan är, har vi en magisk postlåda som äter upp vår tidning eller jävlas tidningsbudet med oss? Ska ringa YA idag och höra vad som försigår. Och i morgon kommer jag att springa ut när jag hör tidningsbilen....Jag ska ha min tidning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0