Jag ser det.....snöar?

Mina ögon höll på att trilla ur huvudet på mig när jag strax efter kl 12 stod ute och nattade våra små barn. Då kom det snöflingor!! Trodee först att det var skräp i luften men det var det inte. Det var faktiskt snöflingor....Känns lite väl tidigt med snö i oktober. Och nu läste jag på YA:n att det kunde komma mer snö (blandat med regn) i natt. Borde kanske inte skriva detta för nu kommer mamma att bli jätte nervös när jag ska köra till jobbet i morgon. Ska bege mig i god tid i alla fall till jobbet i morgon.

Utvecklingssamtalen går bra. Har avklarat 5 och har ett kvar på tisdag, sen är jag klar. Skönt. Men det har varit roligt att träffa föräldrarna och ha tid att sitta ner i lugn och ro och prata. Man hinner sällan med så mycket prat i amband med hämtning och lämning.

Nu ska jag tända lite ljus för snart kommer älskling hem med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0