Fredag v.4

Ajaj ont, Har duktig träningsvärk idag. Inte helt lätt att gå ner för trappor och tungt att gå uppför. Benen fick sig en rejäl genomkörare och var helt skakig i benen i slutet av passet. Att mocka och fixa i stallet nu på morgonen gick väldigt trögt. Har inte bestämt mig hur jag ska göra med träningen. Om jag ska lösa nytt medlemskap eller inte. Jag vill träna ett par tre gånger i veckanmen eftersom jag inte vet hur det kommer att se ut med jobb från och med januari så känns det som att jag vill vänta och se. Är det dåligt med jobb så vill jag spara de pengarna. Vi får de. Men det hade varit roligt att träna igen....

Idag börjaar jag jobba kl 10. Har stängning idag. Kanske inte jätte roligt att jobba till kl 18 en fredag men det är ju bara var 4:de fredag som jag har stängning så det orkar man lätt med. Och på fredagar så brukar de flesta barnen bli hämtade tidigare. Nästa vecka är det höstlovs veckan men vi har ju öppet. Många i personalen ska vara lediga och vi kommer att ha en massa vikarier. Alla vikarier har varit där förut men det kan bli lite stökigt i barngrupperna ändå. Några barn är lediga också. Jag har planerat att jag och barnen ska gröpa ur en pumpa och göra lite annat halloween pyssel. Hoppas att det finns tid till det....

Inorgon är det fördelsedags frukost och sen ska jag försöka hinna hämta morötter till hästarna också. Borde komma iväg till Boan i Tomelilla också för att se om de har gardinstänger. Fixa lite med sovrummet hade inte varit fel, dags att få upp lite tavlor och dyligt på väggarna. Det ser lite tomt ut. Masi ska motioneras också. Och så blir det kanske att titta på ett hus åt mamma och pappa på söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0