Fredag hela dagen

Fredag, skönt, slappnar av och låter allt som har med jobb att göra försvinna in i arkivet för att sedan plocka fram det lagom till klockan 7.30 på måndags morgonen. Synd bara att helgen går ännu snabbare än veckorna gör. Snart dags att börja fundera på julklappar....

Ingen snö eller regn kom det inatt, inte heller idag som det var tal om. Däremot en ganska behaglig kyla och minimalt med vind. Riktigt skönt väder. Efter jobb blev det en ridtur på fältet med min pensionär. Han var väl så där idag. Vill inte som jag ville men jag vann lite mot slutet i alla fall. Nu blir det väl ingen ridning i helgen om man ska tro på vad SMHI säger. Regn och blåst är ingen kombo vi (jag och Masi) gillar.

I morgon ska jag klippa Putte, Agges föredetta häst. Han kan vara lite jobbig så den nya ägaren har frågat om vi ville göra det. Kan jag väl, mot lite ersättning.

Nu har jag dissat mina tunna haremsbyxor och dammat av Thomas fleece mjukisbyxor. Lite väl tjocka så jag får väl investera i ett par nya nu.

Nu är det Eureka på tv6 sen Smalville men det vill inte jag egentligen se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0