Dripp, dropp, dripp, dropp...

Så lät det när vi vaknade i morse. Regn och grå himmel. Blä. Inte mer än att pallra sig upp och ut till hästarna. Masi såg väl inte helt lycklig ut när han kom ut i hagen. Men det regnade i alla fall inte hela dagen. Slutade på eftermiddagen.

Har ägnat större delen av dagen åt att städa, röja, plock undan, kasta osv. Är klar här nere men orkade inte ta ovanvåningen. Det är inte lika mycket där uppe så jag ska hinna med det i morgon.

Ska på husvisning i morgon i Tomelilla. Mamma och pappa har hittat ett hus som de tycker ser intressant ut. Så jag beger mig dit kl 12 med papper, penna och måttband i högsta hugg. Ska bli roligt och spännande.

Nu ska jag fortsätta att titta på Little miss Sunshine...och inte somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0