14 veckor senare...

...flyttar vi upp till våret nyrenoverade sovrum. Nu väntar vi bara på fönstret som ska levereras om veckor. Ja det kallas väl inte projekt för ingenting. Nu återstår det att hitta 2 stänger till garderoben som Rusta inte hade denna gången. Måste reda upp bland alla kläder. Lite pysslande kvar alltså innan allt är helt och hållet klart.

För övrig så var det en riktig fyndar dag idag, för mig i alla fall. På öb hittade jag hästgrejer till rejält nedsatt pris. Ett stalltäcke och ett fleece täcke för sturntsummor. Masi han blev riktigt fin och ser ut som en bebis i sitt nya stalltäcke(bilder kommer i morgon). Inne på Rusta hittade vi inte stängerna till garderoben men jag hittade en vinter jacka. varm och lång, precis sån som jag har letat efter. Kanon!!

Putte blev klippt idag också. Efter att han bråkat klart och klippmaskinen bråkat så belv det en riktigt bra klippning. Tyvärr så är det tråkigt med Putte att han alltid ska bråka och ställa till med sån show för små saker. Hjulet snurar men hamstern är död liksom. Han ska hoppa i morgon på tävling med sin nya ryttare. Håller tummarna att allt går bra.

Nu ska jag nog börja fundera på att gå och lägga mig. annars kanske jag sover till halv 9 igen som jag gjorde i morse....ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0