07-10-09

Onsdag redan. Trodde innan idag att det var tisdag, men det var det ju inte. Bara en jobbedag kvar sen sätter jag mig på ett plan mot Helsingfors och ska spendera helgen med Mams och Paps. Ska bli skönt och roligt att komma "hem". Vad ska man kalla hem egentligen? Där man är bosatt eller där man är uppvuxen?

Min förvirrning tog inte slut vid att jag trodde att det var tisdag idag. Jag bytte blöja på en 1,5 åring två gånger på 5 minuter....inte konstigt att blöjan kändes torr! Hjälp...tösen såg lite konstig ut när jag sa att vi skulle byta blöja men följde ändå snällt med..

Jag hade tänkt rida idag. Red igår oxå men tänkte låta Masi galoppera på lite idag. Det blev lite dressyr träning igår på fältet. Kom hem och var helt slut så jag somnade på soffan och sov i en timme. Sen var det inte mycket lönt att rida. Bara ut och fixa i stallet och ta in hästarna. Får bli ridning i morgon istället.

Bu är jag sugen på att börja träna på gym igen. Ska nog göra det, bara jag blir av med min förkylning. Fatburner, Body Jam och Body pump....det ska bli skönt, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0