Snor!

Har snor över allt. I alla fall känns det så. Ät täppt i näsan och har ett enormt tryck i pannan. Inget nässpray tycks ge önskad effekt. Är trött men har inte sovit på soffan även om jag knappt kände mig kapabel till att köra hem från jobbet. Men det är bara att bit ihop. De flesta barnen är förkylda, hosta eller snuva eller både och. Två i personalen är sjuka så där rök min planerings tid idag. Jaja, inte mer än att göra det bästa av situationen. Vi fick äntligen upp vår stjärnhimmel som jag har gjort. Jag färgade ett stort lakan svart och klistarde på stjärnor. Sedan hängde vi upp det i taket i det som numera kallas för mys rum. Vi försöker förändra miljön och det ska bli spännande att se hur det blir när allt är klart. Ännu har vi en bit kvar att göra. Vi ska även göra om i pysselrummet så att det inbjuder till skapande vilket det inte gör i dagsläget. Jag tror att det kommer att bli jättebra.

Måste bara berätta att Junior verkligen äter allt. Idag var det en bit clementin....för någon dag sen var det rå lök....

Nu är det snart dags för natting av hästarna. Sedan sängen och sova så att man orkar en dag till. Imorgon är det vägmöte om jag orkar...Annars får Thomas gå själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0