Nytt täcke?

Sitter och funderar på om jag ska införsaffa ett nytt vintertäcke till kung Masi. Jag vill ha ett med avtagbar hals. När man jobbar kan man inte ta in hästarna när som helst om det skulle bli busväder. Och jag vill inte att kungen ska behöva frysa heller.

Hittade detta på Hööks hemsida och funderar på om jag ska klicka hem det eller inte...



599 kr med hals. och halstäcket är fodrat. Alla andra täcken med hals är svindyra. Detta priset kan man leva med. Köpte ett halstäcke på öb i fjol, helt ofodrat men det håller absolut inte torrt alls.

Borde klippa Masi igen också. Jag klippte han sist med 3 mm skären och det blev snyggt och bra, inga fula ränder som det kan bli med 1 mm skären. Men eftersom jag klippte han med lite längre päls så behöver jag klippa han igen. Kvittar egentligen att jag behöver klippa ha oftare. Inte lika lätt att han fryser heller med lite längre päls. Och så är det en stor fördel när man äntligen ha en egen sax att man kan klippa dem när och hur ofta man vill.

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt täcke, tycker defenitivt att du ska köpa det ;)

2009-11-07 @ 20:47:04
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0