Varför kan man aldrig få sova?

När man skulle kunna sova, varför är det alltid något som gör att man vaknar tidigt? Idag vaknade jag klockan 5 av att det åskade och det var inte lite. Det blixtrade och mullrade hela tiden. Regnade gjorde det med och tillslut haglade det också. Somnade en stund på soffan men det gjorde ingen nytta. Var bara ännu tröttare sen. Why? Kan jag inte någon gång lyckas sova liiite längre när jag har möjlighet till det?

Igår kväll var jag faktiskt ute och red på kvällen. Jag är själv förvånad över det eftersom jag var så trött. Men det var riktigt skönt. Junior var med och det gick bra. Hade lite godis med mig så vi övade att han ska komma till mig även om jag sitter på hästen. När vi travade så tyckte han att det var lite jobbigt, men han var duktig.

Idag är det fotografering på jobbet, Gruppfotografering. Ska bli intressant att se hur man ska få alla barn att sitta still. Och så får vi inte glömma att torka alla snoriga näsor...Dagen kommer nog att gå väldigt fort. Börjja klockan 9 men slutar redan klockan 2. Sen bär det av hem i full fart för att hinna med att gå på promenad med Junior, duscha, fixa håret och försöka att inte ha sönder strumpbyxorna :) Tacka vet jag Linda, för hon kommer ut och fixar stallet. Och så är hon förhoppningsvis här när jag kommer hem så att hon också kan gå med på promenaden med Biffen.

I måndags var Katarina här och vi gick en lång och skön promenad. Vi gick hela rundan och det tog väl en och en halv timme. Sen var både jag och Junior trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0