Vad gjorde ni inatt?

Har ni sovit gott? Mysigt under täcket med huvudet på kudden? Drömt fina drömmar? Var ni utvilade när ni vaknade?

Jag kan svara nej på samtliga frågor. Jag sov två timmar bara för att vakna vid 1 tiden och hostade och hostade. Gick ner, drack lite, besökte damernas, Lade mig igen, höll precis på att somna och så började jag hosta igen. Hostade så att jag trodde jag skulle kräkas. Upp igen, gjorde varm oboj. Kändes bra och hade inte hostat på en bra stund så jag pallrade mig mig i sängs igen. Och så efter en stund så drog det igång igen. Tog mitt täcke och ner igen. En varm oboj till. Visste ni att tv4 visar Survivor vid 4 tiden på natten? Inte jag heller men nu vet jag det. Somnade någon i första reklampausen, en timme senare steg Thomas upp och undrade vad fan jag gjorde sovandes på soffa. Så summan av det hela: Jag är trött!

Nu har jag fixat matsäcken till utflykten och kameran är laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0