Nannig i tittorna

Nu kunde jag utan problem sova en timme eller två. Somnade för sent i går. Och klockan ringde helt för tidigt. inget kul. Men som tur var har vädret varit super idag. Sol och varmt och helt underbart. Hästarna ser lite jästa av värmen. Barnen var också lite trötta idag. Vi har varit ute mycket och det inns inte riktigt någon skuggug plats på gården. Måste investera i ett par solglasögon. Att stå och kisa fler timmar i sträck = huvudvärk.

Nu måste jag snart köra till Ystad. Har glömt att handla strumpbyxor och de behöver jag i morgon på bröllopet. Suck. Jag kunde ju ha fixat det i lördags när vi ändå var inne i stan. Men det som man inte har i huvudet får man ha i benen. Borde hinna med att rida Masi också i kväll....Och så Juniors promenad, kanske kan han gå med mig när jag rider??? Två flugor i en smäll liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0