Någon tänker på mig

Idag har någon tänkt väldigt mycket på mig. Jag har haft hicka till och från hela dagen. Jobbigt. Och den har hållit på länge varje gång.

Fick panik tvätta mina överdragsbyxor nu när jag kom hem. Vi ska till skogen i morgon med barnen, Bara de  minsta barnen stannar hemma. Vi beger oss vid nio tiden, fixar maten själva ute i skogen och går hem så att vi är på skolan vid 13 tiden. Känner redan nu att jag kommer att vara trött när jag kommer hem. Har öppning i morgon och så hela dagen ute. Får väl sova när jag kommer hem.

Nu ska jag sätta mig i solen en stund och njuta av värmen. Sen ska jag fixa lite mat och gå en promenad.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Hej igen!



Det var Frida, mammas hund.

Jag hitta en bild på Frida och Laban igår. Hihi...!!!

2009-05-26 @ 00:15:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0