Ledig dag mitt i veckan!

Skönt med en ledig dag, speciellt när det är mitt i veckan! Skönt med ett litet avbrott i vardagen. Men samtidigt svårt att veta vad man skall göra. Vad gör man egentligen en torsdag? Ja vi har varit ute och fixat lite. Thomas har klippt gräsmattan och putsat lite på baksidan av stallet. Jag har kalkat baksidan av stallet. Det har varit varmt idag. Kvavt och stillastående. Nu åskar det så det var väl ganska väntat. Nu vet jag varför jag har haft lite konstig huvudvärk hela dagen. Tur att jag inte städade hela huset som jag hade tänkt...jag hade nog dött då.

Junior satt precis i fönstret och kollade när det blixtrade. Kom att tänka på lilla Jojo som vi hade hemma och hur rädd hon var för åska och allt annat som smällde. Skönta att ha en hund som inte är rädd utan hellre vill vara med och titta på nyårsraketer och sitta i fönstret när det blixtrar.

Igår var vi på bröllop. Det var en liten nätt tillställning. God mat (smörgåstårta!) och lättsam stämning. Här kommer lite bilder. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0