Härlig dag

Har haft en härlig dag i Skånes djurpark med barnen. Tänkte inte så mycket på att jag var trött och hade sovit dåligt. Det var roligt att se djuren och se barnen springa omkring och titta. Har ju aldrig varit där så jag var imponerad över hur stort och fint det var. Det var roligt att många föräldrar kunde följa med. Vi åt medhavd matsäck, några grillade korv. Barnen tycker att det är så roligt att ha matsäck med sig och de ser så stolta ut när de sitter och packar upp saft, mackor och allt annat de har i sin lilla ryggsäck. När vi åkte hem i bussen så var de flesta barn helt slut. Jag också.

Lilla plutten Masi är halt igen så nu är det dags att åka och kolla han och få reda på vad som spökar. Skattepengarna kommer snart så då är det bara att boka tid och köra i väg. Hoppas att det inte är något allvarligare. Men han vill ju ut och när han går i hagen så rör han sig bra i skritten i alla fall. Så nu blir det lite skritt igen fram tills att vi får en tid hos veterinären. I morgon kommer Marie och rider på Melissa så att hon också kommer ut och rör på sig,

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Vad skönt att det blev en lyckad dag.

Det är roligt att vara på skånes djurpark, var där ganska så ofta när jag bodde på ham utanför Hörby...

2009-05-30 @ 12:06:48
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0