Gäsp...

Snart dags att dra till sängs och bädda ner sig under täcket och lägga huvudet på kuddarna. Skönt. Har varit en annorlunda dag. Jag var enda ordinarie personal i vår grupp och så var vi en vikarie. Och det märks direkt på barnen. Kan lugnt säga att det var skönt att komma hem.

Träffade på min chef idag när jag kom till jobbet. Som det verkar nu så har jag fått min tjänst förlängd till sommaren 2010. Inte helt illa. Men det lönar sig alltid att vänta till allt är underskrivet. Men jag hoppas och håller tummarna. Jag gillar verkligen mitt jobb och har så underbara kollegor.

Nu ska jag ut och natta mina surfisna hästar och sen är det nattedags för mig med. Thomas har redan däckat för en stund sedan. Gamle man som fyller år nästa vecka. Och jag vet precis vad jag ska ge han i present. Men det tänker jag inte skriva här. Jag gillar att överraska med presenter som är oväntade. Hoppas bara att han gillar det, men det tror jag...Tror inte att jag kan misslyckas.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Hoppas att du får jobb till sommaren 2010!

Jasså han fyller år vad trevligt, ett år närmer penstionen :).

2009-05-27 @ 23:09:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0