Fryser

Fy vad jag fryser. Det är full storm ute och inget roligt väder att vara ute i. Har regnat till och från hela dagen. Men som tur är så har de lovat bättre väder i morgon på vår utflyktsdag. Ska strax köra till buiken. Måste handla lite matsäck tills i morgon. Tänkte kasta ihop en pasta sallad. Lätt att ha med sig. Barnen har varit ovanligt stirriga idag tycker jag. Kanske har med utflykten att göra. Hoppas att de har roligt i morgon.

Jag byggde ett sandslott med barnen. Eller ja, jag byggde först ett och det resulterade i en hel del andra små byggen i sandlådan. Får nog öva mig lite mer för det blev inte så snyggt. När man var liten var det bara sandslott som vi byggde i sandlådan. Och så små städer med vägar och hus och så körde vi där med vår små plast bilar. Kul n är man kommer ihåg sådana små saker som man inte annars har tänkt på.

Nä nu ska jag köra....

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Inget roligt väder alls idag!

Hoppas att det blir bättre i morgon och att det blir lyckat för er! Glöm inte ta bilder på alla fina djuren!

2009-05-28 @ 23:57:18
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0