En eftermiddag med regn

Precis när jag och Marie var klara med shoppingen i Ystad började det regna. Vilken tur vi hade! Och vi hittad det vi letade efter. Så nu är det en sak mindre att tänka på. I morgon ska jag göra en djupdykning in i min garderob för att se om jag kan hitta nåt att ha på mig på onsdag...jag kanske till och med fyndar nåt! Nä det tror jag inte. Nu har jag ganska bra koll på vad jag har i min garderob, annat var det innan!! Hoppas att det blir bra väder på onsdag...antar att bröllopet ska vara utomhus...tråkigt om det är kallt och dåligt väder.

Trotsade regnet för en stund sedan och gick på en promenad med Junior. Det var riktigt skönt. Men det börjar bli tråkigt att gå samma väg varje dag. Kanske dags att ta o packa Junior in i bilen och köra till Svaneholm eller Snogeholm o ta en promenad där istället.

Nu ska det bli lite middag. Thomas är väl på väg hem nu tror jag. Det blir himmalagad potatismos och fiskpinnar och så den klassiska gräddfilssåsen som man bara inte kan vara utan när man äter fiskpinnar. Ska beta hästarna också, tänkte hinna med att städa sovrummet lite också innan det blir ducsh och sedan EUROVISIONEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0