SOL!!

Vaknade i morse av att det var sol ute! Underbart...det blåser visserligen lite grann men de ställen där det inte blåder så är det riktigt skönt. Masi står och solar sig medan Melissa vilar sig i skjulet...som vanligt...hon älskar sitt skjul.

i helgen ska jag plantera mina tomater. Blomskotten växer, har gallrat dem lite eftersom det blev ganska många i samma kruka. Har samlat på mig många mjölkkartoner så nu tror jag att jag har så jag klarar mig. Nu ska jag också bara bestämma mig vart jag ska plantera ut blommorna när det blir dags. Trädgårdslandet måste också fixas.

Nu ska jag hoppa in i duschen, börjar inte jobba förrän 10 idag men jag har stängning idag så jag lär inte vara hemma innan halv 7-7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0