Snart vår?

Snart är det vår. Så kändes det i lördags. Det var sol o det blåste ingenting. Var ute o red en sväng på Masi. Men redan igår så var det mindre roligt väder. Blåsigt och mulet. Idag är det blåsigt, mulet och regn. Hade tänkt ta en långpromenad med vovvarna innan jag börjar jobba kl 13.30. Men Laban strejkar varje gång det regnar, vill inte tvinga han.

Nu väntar jag på att telefonen ska ringa. Ska få veta om jag har fått det korta vikariatet på förskolan eller inte. Ska få besked nu i början av veckan.

Har bokat in 4 träningspass denna veckan. I dag blir det Bodyjam, det kan jag inte missa. Det är bara så roligt!! På onsdag är det Fatburner, torsdag Bodyvive, det är nåt nytt som jag ska testa och på fredag är det Bodypump. Får de om jag orkar o hinner träna allt. Men försöka ska jag.

På tal om hälsa så har jag nu tagit ett stort beslut. Från och med i morgon är jag rökfri. Har en halv ask cigaretter kvar. Jag vill inte mera. Det finns ingen mening i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0